2011/09/19

1 nädal - 4 kulda


EMV tavarada
 27. august
Asukoht: Põlula, Lääne-Virumaa
Rada: 5,1 km
Aeg: 50:34 (järgmine +7:32)
Koht: 1./ 10
>> Tulemused

Kui kaardi kätte sain, siis ausalt öeldes alguses ma ei saanud absoluutselt midagi aru, kus olen, kuhu minema pean jne. Õnneks kohe ei pidanud kuhugi metsa ära keerama ja nii sain rahulikult sihi peal kõik paika panna ja sisse elada. Rada kulges väga ilusti, rahulikult, suuremate vigadeta. Kuuendasse minnes teise tee peale jõudes arvasin, et kallutasin rohkem paremale ja olen kõvasti enne risti. Seega jooksin mööda teed ja ootasin suuremat risti, kuni sain aru, et nii kaugel see ei saa olla. Lohkude järgi oletasin, kus maal olen ning sihi ja tee ristiga sain kinnitust. Õnneks palju mööda ei jooksnudki (+1:00). Viimasesse plaanisin minna läbi raiesmiku, et lõikan väikese nurga maha. Aga raiesmik osutus vaarikavõpsiks ja pikalt seal ei viitsinud teistele teed raiuda (startisin esimesena), seega tegin 90-kraadise kannapöörde ning tegin väikese lisaringi. Tegelikult plaanisin minna suhteliselt otse raiesmiku nurgast punkti, kuid palju oli mahalangenud risu ja parem oli mööda pätsikesi liikuda - ka väiksem ärakaldumisvõimalus. Tempo oli terve rada mõõdukas, ainult paaril korral lükkasin korraks viimase käigu sisse. Siiani ei suuda uskuda, kuidas oli nii suur edu teiste ees võimalik. Mida nad tegid??


EMV sprint
3. september
Asukoht: Rapla, Raplamaa
Rada: 2,5 km
Aeg: 12:58 (järgmine +1:04)
Koht: 1./ 11
>> Tulemused
Esimesse minekul tekkis vahepeal väike ebakindlus asukoha ja teevaliku suhtes, kuid ei lasknud sel end häirida ja leidsin, et muud varianti ei saa olla, kui gaas põhja, vahet ei ole see variant enam. Punkti nähes, nägin ka seda, kuidas minu ees startinud Heleene Tambet võttis punkti. Olin suhteliselt hämmingus korraks, et kuidas ta seal saab olla. Kohetselt aga blokeerisin mõtted ebavajalikel teemadel, sest see on orienteerumine ja esimesega andis kergesti viga teha. Edasi andsin ainult tuld Heleenele järgi jõudmiseks. Rada oli suhteliselt lihtne seitsmendani. Kaheksanda teevaliku kallal pidi veidi kauem kaaluma, et kuidas minna. Heleene keeras paremale tänavale ära, mis praegu vaadates tundub ka õigem(lühem) kui minu variant - vasakult üle silla ja jõeäärset teedpidi. Samas tundus minu oma lihtsam. Igatahes Heleene võitis mind selle etapiga 3s. Järgmisesse läks Heleene üle silla ja nii jõudsin talle täiesti järgi. Edasi sujusid paar punkti kenasti. Päris mitu korda läksime tegime erinevaid valikuid veel edaspidigi. Kaheteistkümnendasse punkti minnes ma ei jõudnud kõike päris paika panna enda ümber ja seega läksin Heleene järgi viga tegema. Märkasin seda õnneks kähku, kuid 20s läks ikkagi kaduma. Sain Heleenest 5s ette. Kolmeteistkümnendasse minnes suund oli täiesti õige ja kõik klappis ümberringi kuni tuli ette üks kõrge hekk, millest pidi läbi minema ja mida ma kaardil ei märganud esialgu. Hakkasin juba päris pikalt enne seda hoogu maha võtma ning otsisin kaardilt enda asukohta. Nii Heleene sai must mööda ja pani hooga läbi heki. Just siis sain ka kaardiga uuesti kontakti ja kütsime koos edasi. Neljateistkümnendasse jooksis Heleene punktist kuhugi mööda. Kuna ma enne jooksin sellest mööda, siis läksin kindlalt punkti ning jõudsin ka enne finishisse.
Jess! Esimene EMV sprindi medal tuli ära lõpuks!! :)



EMV öine tavarada
3. september
Asukoht: Mädara, Järvamaa
Rada: 4,1 km
Aeg: 34:50 (järgmine +2:23)
Koht: 1./ 9
>> Tulemused
Esimesse läksin rahulikult, teise lisasin hoogu juurde juba vaikselt, kuid siiski hoidsin veel tagasi. Kolmandasse leidisin juba paraja tempo üles, mille metsavahel jällegi maa võtsin. Viiendani sain päris ilusti punktid kätte. Kuuendasse minnes aga otsustasin tee kõrval joosta - lollus! Tegelikult ma arvasin, et olen triibutuse äärel kusalgi ning hoian ilusti suunda ja lõikan nurga maha. Tuleb tunnistada, et idee juba oli vale. Oleks ju võinud kohe mööda teed ainult tuld anda. Kinnitasin enne metsa minekut endale, et ei lähe otse igalt poolt, kuid läks nagu ikka ... Seitsmenda sain veel hästi kätte, kuid kaheksandasse tee pealt metsa minnes kaldusin täiesti ära, põhimõtteliselt 90 kraadi. Ma ei tea, mis värk on, aga viimasel ajal on mul suuna hoidmisega väga suuri probleeme. Õnneks tuli soo ette, mille järgi sain end kiiresti uuesti paika ning punkti (ja Marili) kätte. Üheksandasse läksime koos. Kuna mul oli nii ükskõik sellest võistlusest juba oma lolluste tõttu, siis otsustasin asja enda jaoks natuke huvitavamaks teha ja läksin viimasesse otse läbi rohelise. Teadsin, et see on täiesti vale variant ja sellega kaotab päris kõvasti, kuid mul oli suht ükskõik. Marili loomulikult oli mulle seltsiks ja alguses läksimegi koos. Mingi aeg ta kaldus kuhugi ära vist, igatahes tee peale jõudes oli koht mulle juba tuttav ja lõpetasingi üksi. Ja ma olen ikka esimene ... uskumatu ... vot selline on tase Eestis!


+ EMV teade (eraldi postitus)

No comments:

Post a Comment