2012/06/12

Nädalavahetus Põlva lähistel

Huhh, raske on, jalg ma mõtlen. Aga pole hullu, juba kergem kui baltikatel. :) Ja veidi on veel aega end koguda. Täpselt 27 päeva pärast leiab aset esimene MMi osavõistlus - sprint. Ma mõtlen juba iga päev sellele, kuidas sooritada parimaid jookse. Et mis kõike on selleks vaja. Ja siis mul jõudis mõte selleni, et seal ju jaotatakse kohti ka. Kas ma peaksin omale mingi koha ka eesmärgiks võtma? Kui ma isegi tahaks seda teha, siis ausalt öeldes ma ei oska end väga kuhugi paigutada. Pole ju kuskil käinud, ei oska võrrelda. Eelmine aasta käisin elus esimest korda noorte EMil. Eeldasin, et seal on meeletult kõva tase ja loomad on kohal. Tuli välja, et nad on täiesti normaalsed inimesed. Hullult kahju muidugi, et enam sinna minna ei saa. Aga huvitav, kus oleks see potensiaalne vahemik? Mul pole suht õrna aimugi. Kui võrrelda varasematel aastatel MMist osavõtnutega end, siis ma ei ole nii kindel, kas see näitab midagi. Ehk mingil määral ikka, aga nagu öeldakse, siis aastad pole alati vennad. Lihtsam on vast lihtsalt teha enda jaoks parimad sooritused ... ühesõnaga teha nii nagu alati. :)

Laupäeval toimunud Intsikurmujooks oli viimase aja või isegi kogu selle hooaja üks raskemaid ponnistusi. Ma andsin endast maksimumi ning see jooks näitab täielikult minu hetke taset. Suurem osa juuniorideparemikust oli kohal (nii palju, kui neid on), kuid kahju, et naisi polnud. Just nendega oleks tahtnud end võrrelda ka murdmaajooksus, oleks palju põnevam olnud. Eelmine aasta ei jooksnud ja üle-eelmise aasta tulemustega pole vist väga mõtet võrrelda. 2010. aastal jooksin need 4km ajaga 19:25, seekord 18:07. Areng on minut ja 18 sekundit. Jeje! Leidsin ka Intsikurmujooksu koondtabeli. Avastasin, et 16 klassi tüdrukud on ülikiired ... või siis mina aeglane. Igatahes eelmisel aastal jooksis Kristel Sibul aja 18:00 (!). Naiste tabelit juhib Liis Johanson ajaga 17:20 ning teine Adele Puusalu 17:55. Minu üllatuseks polegi esiotsas midagi nii ulmelist, täiesti okeid ajad. Järgmise aasta üks väike eesmärgike on nüüd paigas: teha uus Intsikurmu jooksu rajarekord. Tulemused.

Pühapäeval võtsin osa Lõuna-Eesti karikavõistlusest, mis toimus Kooraste metsades. Sain lihtsalt ühe pika ja mõnusa kaardiharjutuse teha. Tegelikult oli plaanis veidi võistelda ka, aga no ei suutnud ja ei viitsinud ja polnud motivatsiooni ja seega lonkisin niisama. Intsikurmu oli veits veel tunda alguses, kuid lõpuks tunnike sörki tegi jalad mõnusaks pehmeks, st kerge väss, kuid ei tundnud mingit pinget .... mis oli siiski õhtuks tagasi ..


Rada: 7,9km
Aeg: 73:39
Koht: 2./4 (+6:58)
Tulemused.




Mul oli oma fotograaf ka kaasas(ema). Nagu näha, siis mind ta ära oodata ei jõudnud vaatepunkti, läks ilmselgelt liiiiga kaua aega.


Praegu on esmaspäeva õhtu. Tegin täna mõnusa sörgi ja veits jõudu .. ja mu lihased on endiselt kanged ... oli alles jooks! Praegu mõtlen, et ei tahaks kohe üldse seda uuesti joosta. Kuid kusjuures vaid umbes 3 tundi pärast võistlust pärast matemaatika eksami tulemuse teada saamist ja üle Põlva linna täiesti kõrist karjumist/kiljumist olin niiiiniii valmis uuesti minema. Oleksin kasvõi kaks ringi selle 18:07-ga teinud. Huh, vedas, et ei läinud.
Ja postituse lõpuks ongi juba teisipäev ja 26 päeva MMi stardini.

Ahhhja, Kerstini kaart on ka BOC 2012 teate postitusse nüüdseks lisatud! ;)

1 comment:

  1. Muide, see on ammusest ajast teada, et B-klassi tüdrukud (kuni 16) jooksevadki tihti kiiremini kui A omad (18), sest täiskasvanuks saades lisandub paratamatult veidi naiselikkust :) Suusatüdrukud ka tihti imestavad seda..

    Enne 2008. aastat joosti vist 40 aastat kevadeti hoopis Rosmas.

    ReplyDelete