2013/03/09

Nägemist, suusad ehk tervist, naelikud!

Juuhhhu! Lõpuks saan ka mina öelda, et tsauplau, talveke kaunike! Olid tore ja täitsa mõnus, aga teeme nüüd sellise diili, et kui ma 20. märts tagasi tulen, siis sa oled kenasti asjad kokku pakkinud. Aitäh! :)

EBS superteam: Mick, Evely and Karl
Hooaeg sai lõpetatud superhästi. Vormi ja tulemusi ei kommenteeri, pigem emotsiooni ja see on tõesti hea. Eile toimusid Eesti üliõpilaste MV suusatamises, kus saavutasin auväärse kolmanda koha 5 kilomeetrisel distantsil. Esindasin Estonian Business Schooli ja lisaks minule võtsid võistlused osa kaks mu entusiaiastlikku koolikaaslasest. Ma pakun, et meie superawesome tiim oli kõige rahvusvahelisem tiim, mis on kunagi osalenud sel võistlusel. Esindatud olid kolm riiki: Holland (Mick Gieling), Soome (Karl Puputti) ja loomulikult Eesti. Meeletu respect neile, et nad alustasid ja lõpetasid nii supertublilt. Kahju, et sel võistlusel rohkem selliseid suusanautijaid polnud. Loodan, et järgmine aasta on midagi talimängudesarnast eesootamas. Aga ma olen ikka tõsiselt uhke oma teammate'ide üle. Au oli olla nendega ühes tiimis! Aitäh teile! :)

Täna pidime vennaga veel viimased suusavõistlused mahapidama ja Kõrvamaa talimängudest osa võtma ... aaaga ajaarvestus läks natuke kehvasti ja võistlema ei jõudnud. Küll aga sain nautida päikest ja (loodetavasti) viimast suusatreeningut sel aastal. Nüüd siis nägemist, suusad, nägemist, suusakepid ja nägemist, paksud riided.

Aitäh, suusad ja kepid!
Ilusat puhkust teile mõneks ajaks. :)
Suvehooajaks max tempol ettevalmistus alaku! 
Oioioiii, kui hea on mõelda, et juba homme olen lumevabas Itaalias. Sõidame sinna Tallinnast, vahemaandumine on Riias ja lõpppeatus on Rooma. Roomast võtame autod ja sõidame u 5 tunni kaugusel lõunarannikul asuvasse Castellaneta marinasse. Tagasi Eestisse tuleme 20. märtsil. Itaalias ootab meid ees MOC sprindilaager, mille sees on ka 3 võistluspäeva. Kohal on naiste ja meeste maailmaparemik (Thierry Gueorgiou, Simone Niggli, Annika Billstam, Ines Brodmann, Tove Alexandersson, Matthias Müller jpt).  Laagri kohta info on siin.

Olge mõnusad (ja sulatage lumi ära)! :)

No comments:

Post a Comment