2013/06/29

JWOC 2013 - ready, set, ...

Minu viimased maailmameistrivõistlused juuniorina. Kõik, mida olen teinud nende võistluste nimel, saab varsti tasustatud. Laupäeval ja pühapäeval meenutatakse siin veel veidikene kohalikke maastikke ja esmaspäeval hakkab kõik pihta. Olen valmis kõik, mis suudan ja oskan rajal käiku laskma. Kuna eelmisel aastal toimunu oli pigem täielik läbipõrumine, siis ei oska end väga võrrelda millegagi ja konkreetseid sihte seada koha näol. Eks mingid unistused kindlasti on, aga las need jäävad ... Kindel on see, et kaotama ma ei lähe kunagi. Minu kõige kõrgem eesmärk on, et saaksin öelda: "ma andsin endast kõik, enam paremini ma poleks suutnud." Ees ootab võitlus ainult iseendaga, mitte kellegi teisega.

MMi programm
E 1. juuli - TAVARADA: 7,1km, 470m tõusu, 15KP ... kõigil meestel GPS
T 2. juuli - LÜHIRAJA KVALIFIKATSIOON: 2,7-2,8km, 90m tõusu, 12KP
K 3. juuli - LÜHIRAJA FINAAL: 2,0-3,0km, 60-110m, 9-12KP ... A-finaalis GPS
N 4. juuli - puhkepäev
R 5. juuli - SPRINT: 3,0km, 56m tõusu, 19KP ... kõigil naistel GPS
L 6. juuli - TEADE: 4,5-4,7km, 70m tõusu, 19KP ... kõigil GPS

Võistluste ametlik koduleht: http://www.jwoc2013.cz//

Edu meile!



1 comment: