2011/06/28

EYOC | Tavarada

25. juuni - tavarada ja pidu
Distants: 6,8 km
Tõusu: 140 m
Punkte: 16
Kaart 1:15 000, e=5m, A3.
Võistlus, mille start oli ühel pool mäge ja finish teisel. Ilm oli kehv: suhteliselt jahe ja sadas.
Kuna tavaraja model ehmatas mind natuke ära, siis otsustasin võtta pigem rahulikult ja liikuda kindlalt. Soojenduseks anti ka väike warm-up kaart. Eilse kaardi kõrval tundus see ikka väga kribu ja veidi raske oli alguses lugeda, kuid harjusin kiiresti.
Enne starti tundsin, et olen valmis minekuks ja tahtsin juba metsa pääseda. Rada kulgeski alguses väga hästi. Olukord muutus aga kiiresti, kui jõudsin ühele enda ees startinule järgi. Teadsin, et ei tohi lasta end segada ja pean jooksma nii edasi nagu olen üksi, kuid siiski suutsin natuke vale otsuse teha ühe etapi lõpu poole. See oli neljandasse minnes. Liikusin mööda väikest kollast riba, kui olin lagendikult väljunud. Märkasin, et nii ma ei saa kindlalt punkti kätte ja otsustasin läbi rohelise väikese sihi lõigukesele lõigata, et selle otsast punktile peale minna. Kuid ma ei märganud seda ja jooksin risti üle. Jõudsin välja kuhugi valgesse metsa keset rohelisi. Täpselt ei teadnud ka kuhu. Suht kehv tunne oli, aga pidi edasi tegutsema. Tagasiminek ei tulnud isegi mõttesse. Olin vaid ühes kindel: olen punktist lääne pool, seega pean liikuma nüüd paremale. Märkasin seal ka teist minust ees pool startinut. Mingi roheline väiksem ala oli paremal. Esimene mõte oli, et nüüd selle nurga taga on mu punkt. Läksingi vaatama ja no ei olnud .. Siis nägin järgmist rohelist, arvasin, et selle nurga taga peab kindlalt olema. Kaardil ei olnud ju väga palju neid. Ja ikka ei olnud. Siis uurisin natuke terasemalt, keerasin kaarti ja liikusin endiselt ida poole edasi, sest sinna ta pidi ju jääma! Kuni jõudsin kraavini. Jah, nüüd lõpuks sain ma aru, kus olen. Kõik klappis ja täpselt minu selja taga kaks, kellele järgi jõudsin, võtsid juba punkti. Nii kaotasin ligi kolm minutit, võib-olla natuke pealegi. Raja lõpu osas tegin ühe ära kaldumise ja suutsin veelkord ühest sihist üle joosta, niiet umbes minutike kogunes kaotatud sekundeid lisaks, aga üldiselt väga hull polnud. Ja ühest sabarakust ei saanud lõpuni välja lahti. Vahepeal olime küll eraldi, kuid kui kokku saime, tolknes järgi. Ikka pidi üks suurem aps sisse tulema ja ilusa jooksu ning koha ära rikkuma. Pärast analüüsi tehes selgus, et jätsin pooled teevariandid kasutamata. Niiet olin metsas pime ning ei näinud parimaid variante. Pikematel distantsidel peab alati vaatama üle ka teevariandid, kui on kaardil palju teid! Ühe hea järelduse võib siiski teha: ma olen võimeline häid sooritusi tegema ka euroopa tasemel.

1. Sandberg Frida (SWE)      48.41
2. Polishchuk Mariya (UKR)   49.21
3. Arbter Anja (AUT)         51.50
4. Haines Florence (GBR)     52.21
5. Raudkepp Kaisa (EST)      52.30
6. Ulvensoen Anna (NOR)      52.58
...
19. Kaasiku Evely (EST)      55.54 
36. Zimmermann Marili (EST)  61.03
66. Joonas Laura (EST)       71.18

PALJU ÕNNE, KAISA! Lõpuks tuli ära, tubli tüdruk! :)

Tulemused

No comments:

Post a Comment