2011/06/29

2. Kerda Timmusk
3. (puudus)

W18:
1. ja 3. vahetus: 4,5-4,6 km, 130m tõusu, 20KP.
2. vahetus: 5,1 km, 150m tõusu, 23 KP.

Unetunde oli eilsete seikluste pärast natuke vähem kui oleks võinud olla ja tundsin, kuidas väsimus surus peale. Tõesti väga raske oli joosta. Terve rada lihtsalt lonkisin(kuigi pingutasin nii kuis jaksasin) ja ootasin pikisilmi lõppu. Ilm oli ka järjekordselt kehv, kõige kehvem eelnevate päevadega võrreldes: ainult sadas lakkamatult.
Õnneks minu klassi start oli kõige hiljem (kuid enne mixe), seega sain soojendust teha rahulikult ja pikalt. See kulges juba väga vaevaliselt, ma ei tahtnud teadagi, mis rajal siis saab. Kui start käis, siis võtsin end nii kokku kui sain ja teadsin, et ega keegi väga hullult kihutama ei hakka. Pidi tehniliselt keeruline rada tulema, eriti pärast vaatekat. Ma tegelikult ütleks, et suht kerge oli ja pärast vaatekat pigem veel kergem. Kuid siiski suutsin viga teha ja loomulikult ühe eriti lihtsa punktiga. Kuna ei jõudnud viiendasse punkti minnes rada ette lugeda ja teistest maha ei tahtnud jääda, siis järgnesin ühele soomlasele, kellega oli tõenäoliselt sama hajutus. Nii lugesin kõike, mis vastu tuli järgi. Kõik kraavid, kivivallid jne kuni ühel hetkel avastasin, et ootootoot, milline kraav see nüüd oli ja mis vall. Kõik läks segi. Üritasin millegi järgi midagi millegagi klapitada ja midagi panin isegi kokku. Aga siis natuke enda arvates õiges suunas liikudes enam ei klappinud jälle. Hiljem kaarti vaadates avastasin, et kahe punktirõnga(6. ja 13.) vahele jäi veel üks kivivall, mida ma metsas ei märganud ja see mind ajaski segadusse. End paika sain alles siis, kui jõudsin punktist päris palju lõuna pool olevasse kraavide risti. Tõttasin siis kiiresti tagasi sinna, kust tulin. Vahepeal nägin ka enda 13. punkti, mis kinnitas mu arvamust. Lõpuks sain punkti ilusti kätte, aga nagu eilegi, suutsin ka täna rikkuda soorituse ühe suure 3-minutilise veaga. Lõpp kulges peaaegu hästi. Järgmine viga tuli, kui läksin sinnasamma 13. punkti. Kui olin punktile juba õige lähedal, tuttavas piirkonnas, siis olin kohe kindel, et aah, see on ju see punkt, mida nägin enne kraavide ristis. Kaarti peaaegu vaatamata kihutasin kohe sinna. Ja loomulikult sinna jõudes meenus, et kurja, see oli ju järgmine punkt, mida enne nägin. Nii jõudsin vaatekasse alles 16. kohal, kaotusega võitjale 5:39. Minu ees olid mitte väga kaugel Šveits, Rootsi, Prantsusmaa, Ukraina ja veel paar riiki. Kuna pärast vaatekat läbisin raja puhtalt(tundub, et päris paljud seda ei teinud) ja enne lõpusirget sain veel ukrainlasest mööda, siis tulin metsast välja 9. kohal. Lõpuks sai piin läbi, kaotus võitjale 5:30 ... Mõistus pole ikka enda teha.
Pärast mind läks metsa Marili. Hoidsin kõvasti hinge kinni, et ta teeks hea jooksu. Kuid ei tulnud ikkagi päris nii hea. Vaatekasse ta jõudis 10. kohal, kaotus võitjale 12:06 ning lõppu 13ndana, kaotus 16:24. Meie kolmas vahetus Kaisa tuli vaatekasse 12ndana (+25:09). Lõpuks jäime siiski samale kohale, kus nad olid eelmine aasta: 11. Kogu kaotus võitjale 25:30. Rootsi tüdrukute teine vahetus tegi v ä g a kõva jooksu ja tõstis Rootsi 14ndalt kohalt neljandale. Ning sinna ta siis lõpuks ka jäi. Veel tegi tugeva jooksu Soome teine vahetus. Nende tiim jäi kokkuvõttes seitsmendaks.
M16 poisid jäid kokkuvõttes 16. kohale, M18 20 ja W16 tiim oli 13.
Pärast võistlusi oli meil kiire ära minekuga. Seetõttu ei saanud ka korralikult pesta. Pidime pesema võistluskeskuses peaaegu niriseva külma vee all, sest kui kõik oleks hakanud pesema hotellis, oleks tunnike kindlasti raisku läinud. Seega ainult osad, kes ei tahtnud autasutamist näha, said varem ära minna ja enne söömist pesta. Meie, kes maha jäime, tahtsime nimesilte kätte saada. Aga loomulikult iga korraldaja tahtis eraldi tänada kõiki ja soovisid, et me ikka edasi tegeleksime orienteerumisega ja tehti veel pilte jne. Kui l õ p u k s öeldi, et nüüd võite siltide järgi minna, siis algas mõnus krabamine. Igaüks jooksis oma või kaaslaste siltide järgi ning selgus, et paari meie tiimi silt puudus sealt. Nad olid ilmselgelt lihtsalt liiga aeglased .. otsisime siis neid kusaltki plangu taga telgist, aga mida polnud, seda polnud. Kuna Rein juba ootas meid tee servas, siis lõime käega ja jooksime ruttu bussi. Käisime kiiresti hotellis söömas, tassisime juba varem pakitud asjad bussi ja algaski pikk tagasisõit koju.

W18

Eesti

147:51.7

25:30.9

147:51.7 = 43:08.9 (mina) + 59:57.4 (Marili) + 44:45.4 (Kaisa)