2012/04/21

XXII Peko Kevad



14.-15. aprill
Tuderna, Põlvamaa

1. päev   
Distants: 9,6km
Aeg: 1:14:41 (kaotus 5:52)
Koht: 2./20
>> Tulemused.
Selle hooaja esimene võistlus Eestis. N20 klass puudus, seega olid kõik juuniorid naiste klassis. Mingeid ootusi absoluutselt ei püstitanud. Arvasin lihtsalt, et kui hästi läheb, siis ehk olen esikuueringis. EMile kandideerijatel olid katsekad ja seda enam olin kindel, et olen taga pool. Ja ma ei tahtnud päris maksimaalselt pingutada ka, sest esimene võistlus Eestis ikkagi ja kartsin, et ei kesta ära.
Enne võistlust sisendasin endale, et vaatan suunda, loen ilusti kaarti ja võtan rahulikult. Stardist minema saades täpselt nii tegingi, natuke oli raskusi kolmnurga ja maastiku klapitamisega, aga punkti poole liikudes läks kõik iseenesest paika. Poolel teel avastasin, et punktirõnga kõrval, kuhu sihi seadsin, on lisaks ühele veel ühe kõrval viis ... see oli punkt nr 15. Ja siis meenus, et kaart on ju kahele poole trükitud ning ega ma ei kontrollinud küll, kas mul on ka õige pool ees. Niisiis juba esimesse üle minuti viga. Järgmised kaotused tulid neljanda ja viienda punktiga. Ma hoidsin suuna ülikorralikult: koguaeg jälgisin, et kompassi nool ja põhja-lõuna joon klapiksid omavahel. Need klappisidki omavahel ideaalselt. Järsku aga avastasin, et olen vasakule või paremale täiesti ära kaldunud ... ma olin jumala hämmingus, kuidas saab nii .. ja veel kaks korda järjest .. võtsin tempo üpris alla pärast seda, et rohkem selliseid lollusi ei teeks. Ühes kohas tegin veel viga, kuid üldiselt joogi-kaardivahetuspunktini oli asi kontrolli all. Olin kuues sinna jõudes. Pärast punkti avastasin, et Kirti oli mulle järgi jõudnud. Mõtlesin, et mis seal ikka, jõudu on veel kõvasti sees ning võiks siis ju tempo ka nüüd peale panna. Suhteliselt koos jooksimegi lõpuni. Mingi aeg eelviimasesse minnes tundsin, kuidas enam lihtsalt ei jõua. Jalad olid nõrkemas, kuid ma ei andnud alla, nii vähe oli ju veel lõppu. Ja, oh üllatust, pärast selgus, et olen teine. Tegin ju nii palju viga tegelikult ja raja esimese poole võtsin tõsiselt aeglaselt ... mis mõttes teine aeg, vau!? Tundub, et tehti viga ja mõni oli haige, niiet sellega võib-olla on koht isegi põhjendatud. Kaotus võitjale oli ju samuti väga suur.

2. päev
Distants: 5,6 km
Aeg: 0:41:38 (kaotus 16s)
Koht: 2./19
>> Tulemused.
Midagi väga hullu korda ei saatnud. Proovisin seekord võistlustempos joosta ning enam-vähem isegi suutsin seda teha. Tegin paar vale varianti, korra lugesin punkti asukoha veits mööda ja mõni ära kaldumine. Ühesõnaga kokku mingi poolteist minutit ja võib-olla pealegi oleks paremini saanud. Natuke sai tehtud lollusi, aga ma ei kurda väga. Tuleb tõdeda jälle, et vaja kaarti õppida lugema. Arenguruumi on veel kõvasti.

>> Koondarvestus.
   1. Kirti Rebane                01:51.42   01:08.49(1)  00:42.53(6)    
   2. Evely Kaasiku               01:56.19   01:14.41(2)  00:41.38(2)    
   3. Viivi-Anne Soots            01:58.24   01:15.52(3)  00:42.32(5)    
   4. Elo Saue                    02:00.09   01:18.47(6)  00:41.22(1)    
   5. Eleri Hirv                  02:01.32   01:18.17(5)  00:43.15(7)    
   6. Merike Vanjuk               02:02.59   01:17.22(4)  00:45.37(10) 
 
 


Selle nädala jooksul hakkas mingi haigus mulle külge. Tõenäoliselt ülepinge tõttu immuunsüsteem nõrk ja viirus sai kergesti ligi. Nädala keskel tundsin kurgus valu ning nüüd asi süvenenud. Praegu on juba veits parem kui eile näiteks, kuid siiski kurguneelud on paistes, raske hingata ja pea käib ringi .. küllap midagi palaviku-/alapalavikulaadset ... kuumalained on ka vahepeal .. näiteks praegu .. Ma end kraadida ei ole julgenud, sest tõenäoliselt see midagi head ei näita pluss ma ei kujuta ette, kus kraadiklaas on. Loodan, et õhtul haigus oluliselt tunda ei anna ja Jüriööjooks läheb hästi! :)

No comments:

Post a Comment