2012/05/01

Stardipauk lõpuspurdiks antud

Teisipäeval, 24. aprillil sain Tutina koolis käia. Kahju, et varem ei tulnud selle peale, et suur mänguloom kaasa võtta, hea oli ikka pead toetada tundide ajal ja spikerdada jnejne. :) Jah, kurb, aga tõsi, oma kooliaja viimase KT ma kirjutasin osaliselt mobiilist maha .. vähemalt olen aus ja tunnistan üles. Nüüd võib, hinded välja pandud. Ja sellega seoses ma olen jubeuhke enda üle, et mu kõik hinded pandi õigel ajal välja. Jess! Hakkama sain! Oli aegu, kus tegin nädala jooksul kümme erinevat tööd, kuid pidasin vastu. Praegu tunnen, et jõuvarud on viimaste pingutustega koolis kõvasti kahanenud. Samas nagu võistlustelgi vahel eelviimasesse joostes on kohutavalt raske ja allaandmistunne, kuid lõpuspurdi ajal on alati jõudu. Nii ma loodan, et ka nüüd, eksamitel, suudan anda maksimumi.

Need imeilusad rahvariided on mu ema käsitöö!
Kolmapäeval, 25.aprillil kõlas viimaks lõpukell. Kui Tutipäev oli armas, siis lõpukell oli veelveel armsam päev. Kõndisime-jooksime rahvariietega ümber koolimaja, Reaali Poisi, müüril, risti-rästi läbi TIKi ja vanalinna. Raekoja platsil võtsime ringi ja jooksime karjudes täie hooga kokku. Käisime Rocca al Mare vabaõhumuuseumis piknikul ja ringmänge mängimas (saime selgeks numbrid ja nende kasutamise, käisime kosjas ja saime lapsi - nüüd eluks valmis). Lihtsalt ülivõimas päev! :)


Üle saja inimese rivis tee ületamine võtab veidi aega.














Nalja oli rohkem kui nabani, kuid nüüd peab eksamitele keskenduma. Eile oli selle aasta esimene riigieksam - eesti keel. Isegi ei kujuta ette, kuidas võis minna, sest tegin nii mõndagi kirjandit kirjutades varasemast teisiti. Lisaks kirjandile oli meil veel lugemisülesanne, kus pidin kolmele küsimusele vastama. Kõlab lihtsalt .. aga see polnud seda. Küsiti näiteks eetilisi põhimõtteid, millele arutelu tugines ja kusjuures vastused pead tekstist otsima, ise juurde mõelda ei tohi. Seega, noh, loodan, et väga mööda ei pannud. Reedel on juba ühiskonna riigieksam, mis peaks kõige kergem olema, kuid milles ma end kohe üldse ei tunne kindlalt hetkel. Probleem seisneb selles, et ühiskonna tunnid olid kunagi selle aasta alguses ja enamus neist andis asendusõpetaja ning harivaid konsultatsioone pole ühtki olnud. Seega pean  k õ i k ise õppima ... edu mulle! Pärast ühiskonda tuleb inglise keel ja viimasena 21. mail matemaatika. Homme lähen ka tegelikult riigieksamile - ARKi teooriaeksam. Hoidke pöialt, et eksamiperiood kiirelt ning edukalt läheks! :)

No comments:

Post a Comment